´

BÄSTAVÄN ♥

Publicerad 2011-11-05 10:56:32 i everything,



Hon åt höger är en av mina bästa vänner.
Jag kan dela allt med henne.
Vi har gråtit många gånger tillsammans, vi har skrattat många gånger ( varje gång ) och stöttar varandra gör vi hela tiden. Vi säger hela tiden att det bästa med oss två är att båda ger och tar. Det är så det ska vara.
Du är den där kompisen som man kan ringa och vi ses efter fem minuter. Du är den där kompisen som kan hitta på sjuka saker. Du är den där kompisen som man kan vara sig själv med. En vän som du borde alla ha.
Du gör dom där lilla extra sakerna som får än att må så bra.
Ibland är jag rädd för att aldrig ge lika mycket tillbaka som jag får av dig....

pekå ♥ mange
mange ♥ pekå






Kommentarer

Postat av: pekåå

Publicerad 2011-11-05 13:07:52

jag saknar ord mange, du är så jävla bra. vet du det? så jävla fin och underbar, du är helt enkelt bäst. du beskrev dej själv precis lika mkt som du beskrev mig, älskar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela