´

UNDER 2011

Publicerad 2012-01-02 19:48:13 i everything,

under 2011 har jag...

Fått veta hur det känns att bli kär, bla i dessa två personer: är verkligen jätte kär i dom , sp han till höger,


Jag har lyssnat så äckligt mycket på musik, och gråtit över att jag har gjort sönder mina favvis hörlurar :/
Jag har varit och åkt skidor i Sverige, Norge och Österrike,
Jag har träffat nya människor,
Jag har varit i London,
Jag har testat att skita i skolan under en period då jag inte orkade någonting (inget jag rekommenderar)
Jag har börjat i 9:an,
Jag har skrattat med personer jag älskat,
Jag har börjat lära mig själv att acceptera mina brister, leva med mina komplex och viktigaste av allt,
att vara mig själv.
Jag har spenderat mycket tid med underbara personer,
Jag har förändrats väldigt mycket enligt mig själv,
Jag har haft en underbar sommar med mina bästa vänner,
Jag har tagit konfirmationen,
Jag har varit på det bästa lägret i mitt liv,
Jag har aldrig gråtit och skrattat så mycket under ett år,

Lite av mitt år som gått, men ny är det nytt år, 2012 kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela