´

10 SAKER OM MIG

Publicerad 2012-03-14 21:54:40 i everything,



10 saker om mig

- Jag kallas Mange
- Jag har väldiga humörsvängningar, ena stunden hörs jag väldigt mycket och är glad, medans andra stunden är jag tyst och skrattar inte så mycket som jag brukar, hehe.
- Det finns tre personer som betyder väldigt mycket i mitt liv, Wilma Molly & Lukas. Dom är som mina syskon och jag saknar dom väldigt mycket just nu.
- Jag lyssnar på olika musik pga hur jag mår oftast.
- Jag ser fram emot denna sommaren som in i helvete
-Jag skakar mina händer om jag är väldigt nervös, gjorde alltid de innan jag skulle tävla i gymnasitken när jag stod i ledet innan det var min tur.
- Jag hatar att sitta still länge, vill väldigt gärna resa mig upp och gå runt. eller de beror på vart man är, haha.
- Jag vill kunna spela ett instrument bra
- Matte är det tråkigaste ämnet som finns just nu.
- De sista jag skulle göra är att gå helt själv ute mitt i natten, kan vara de läskigaste. Inte för att jag provat, men tror de skulle vara de.

Kommentarer

Postat av: Josefina

Publicerad 2012-03-15 15:07:33

Åhhh kommer alltid i håg hur du skaka händerna haha!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-15 16:45:01

kan inte du visa bild på din garderob?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela