´

UNITED STATES OF AMERICA

Publicerad 2011-05-03 19:30:00 i everything,

ph- Hanna MW
Jag vill tillbaka till drömmen som var i usa för sex år sedan.


Bara för att jag har en paus i mitt effektiva pluggande får ni en - jag är rädd för lista innan klockan slår halv och jag återgår till fysik boken.

De små små ljuden som uppstår i den overkliga tystnaden, det värsta som finns.
De svaga ljusen som blir till i nattens bäcksvarta mörker.
Den overkliga döden som inte borde existera.
Okända,ovanliga,främmande röster.
Klockans eviga tickande.
En doft av brand-lukt.
När man inte hittar sina finaste gamla smycken som tex är från mormors mormor osv. (hittar de alltid i slutändan, men känslan precis innan är fruktansvärd)
Clowner och gamla docker  som hänger eller sitter på en fönsterbräda/vägg.
Overkliga drömmar som man inte vet om dem är sanning eller ej.
Läskiga katter med stora ögon.
När något inte är som det borde.
Klockan har slagit halv. hejdå / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela